Pages - Menu

7/28/2015

#44 ROSES ARE GREY

Dolgo časa nisem nič objavila. Nekako nisem imela pravega obdobja za ustvarjanje. Včeraj pa sem ponovno prijela v roke svinčnik in razmišljala o tem, kaj naj narišem. Odločila sem se za nekaj drugačnega. Izbirala sem med orhidejo in vrtnico. Na koncu sem se odločila za cvet vrtnice, saj sem si jo lažje predstavljala v tehniki risanja s svinčnikom v primerjavi z nežnim cvetom orhideje. Za orhidejo imam nekako bolj v mislih nežno prelivanje vodenih barv. Senčenje mi je vzelo veliko časa, vendar mislim, da sta se trud in čas splačala. Opažam, da se zadnje čase več ukvarjam z rožami. V soboto sem si kupila in posadila v lončke različnih velikosti tri kaktuse. Lončki so pravzaprav pločevinke, ki so pobarvane z mat belo barvo. Zelo zelo so mi všeč. Preprosto in enostavno.



// Long time no see. Somehow I don't have creative period. I took pencil in my hand yesterday and started to think what should I draw. I decided to draw something different. I was deciding between orchid and rose. I opted for the rose bloom at the end, because I easier imagined this one draw with pencils than the tender bloom of orchid. Orchid looks better in watercolour techique. Shading took me a lot of time, but at the end I think that the time and effort have paid off. I am aware of my occupation with flowers last few days. I bought three cactuses Saturday. I planted them in three different sizes small pots. They are actually cans painted in matte white. I like them very very much. Easy and simple. 



No comments:

Post a Comment